loading...
هیئت تیراندازی استان قــــــــــــم
Admin بازدید : 303 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (1)

برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید

میلادت مبارک باد، ای سپیده پنهان که اهل زمین

در آرزوی بوی بهشتی تو، همواره دعای فرج را زمزمه می کنند!


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/04/01 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
من 20 سالمه و قصد دارم ازهمین تابستون ورزش تیراندازی رو شروع کنم ازتون چندتا سوال داشتم ممنون میشم کمکم کنید
1)سنی که من دارم این ورزشو شروع میکنم دیرنیست؟چون من قصددارم اگه خدابخواد به صورت حرفه ای ادامه بدم
البته من ورزشهای توپی روخیلی دوست دارم ولی احساس کردم الان برای شروع دیرباشه!
2)امکان پیشرفت تواین رشته هست؟
دوست دارم اگه قراره وقتو عمرمو برای این ورزش بزارم برام مفید باشه و خیلی برام مهمه بتونم پیشرفت داشته باشم البته اگه استعداد لازمو داشته باشم
کدوم باشگاه مناسب تره و مربیان باتجربه تری داره؟
واقعا ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ : باسلام بله شما میتوانید در این رشته بصورت حرفه ای کار بکنید و جای پیشرفت داشته باشید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هیئت تیراندازی استان قم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما لیگ استانی باچه تعداد تیم شروع شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 75,485
  • دریافت نرم افزار های کاربری